heejsan=)

Alla hjärtans dag firade jag med min älskling:) Vi va ut och åt men själva maten va ingen hit ;) Äcklig kina mat. Men mysigt hade vi. I måndags fyllde han 21 så vi var ut och åt på en jätte fin resturang, beställde in vinflaska och massa gott=) På dagen var jag, cissi och hennes kusin och åkte skidor i romme :D Det var så jävla kul. Igår var det kalas här hemma, jag bakade en marängtårta. Nu är det en vecka kvar tills vi ska åka till sthlm. Ska bli så kul :) Nu ska jag sova lite middag. Puss& Kram



Min fina älskling som har födelsedag flera dagar i rad;) Älskar dig så mycket babe. Har aldrig träffat en kille som dig Du är helt otrolig, efter jag träffat dig har mitt liv blivit helt annorlunda, Du har gjort mig till en bättre människa<3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta sötis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0