Sitter hemma ...

Sitter hemma hos mamma nu, skulle bara hälsa på lilla mor=) Såg att det fanns tvätt tid nu så jag håller på att tvättar. det är lika bra för varje gång jag tvättar så är det överfullt:) Vi ska äta baguett och dricka tee=) Idag har jag städat hela dagen hemma det är så skönt när det blir fin och luktar gott. Ska visa er vad jag ska köpa för shampo/balsam och hårinpacking. Kräm har jag redan:) Jag vet att ni gillar att läsa om tips om håret. Mitt hår kommer må så bra :D Det gör det redan av deras Ciment Thermique som jag har:)







Den lila flaskan är en vårdande nattbehandling med återupplivande effekt för skadat, trött och fint, tunt hår. Det andra ser ni va det är ;) Hejdåå. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0