Stockholm.

Jag och älsklingen åkte till stockholm i torsdags=) Vi kom fram kvart över tio och gick  direkt till hotellet och lämnade våra saker=) Hotellet var så fint, jätte stort glas hotell. Vi drog ut på stan direkt och shoppade, vi hittade så mycket saker båda två:) Så shopping blev riktigt lyckad:) köpte ett par byxor på Vila, det är leggingsjeans. Faktiskt så var det blondinbella som hade dom och så såg jag dom och provade, och dom satt så bra på mig =) Så dom köpte, jag köpte även massa på bik bok och på åhlens köpte jag jätte fint smink från make up store. Värst av allt va väl shampot, balsamet och en leave in cream, som jag tjatat så mkt om ;) Efter stan gick vi tillbaka till hotellet och softade lite och drack lite gott, gjorde oss iordning för kvällen, vi gick till söder eftersom att det var så fint väder. Fick ta hjälp med lite kartor för att komma rätt ;) Vi åt på världens coolaste thairesturang, strömmen gick lite då och då, som det alltid gör utomlands, sen började det åska:) Jätte good mat och riktigt thai öl=) Va dén godaste öl jag druckit. Sen när vi var mätta och belåtna så gick vi till orionteatern och kollade på Bounce. Dom var så jävla duktiga och coola, dom stog alltså inte bara på en scen och dansa, dom var överallt, i taket, på väggar verkligen överallt, det går inte att beskriva med ord hur bra dom va, man måste se det själv för att förstå:) Sen åkte vi till hotellet och sov gott, fredagen började med att vi åt världens godaste buffè frukost. Men zander va lite stressad så det va lite tråkigt=) men mätta blev vi verkligen. Vi åkte till cosmonova efter det och kollade på en vattenfilm, orkar inte ´förklara. Sen gick vi på stan igen i några timmar. När vi var nöjda och köpt allt vi ville ha så åkte vi till ett fiskmuseum på djurgården. Det va nice:) Tog en fika vid havet. Nu orkar jag inte skriva nå mer. Vi åkte ialf hem vid sex igår:) Lyckad mini semester. Har jobbat idag så jag är helt slut, ska bara va hemma och mysa och se på melodifestivalen:) pUSS HEJ














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0