Norge:)

Jag,zander och Coffe va till oslo i söndags och hämtade massa möbler=) Zanders brosa bor där. Jag skulle vilja bo i Oslo, riktigt fin stad. Hoppas vi åker dit någon gång i sommar. Nu är våran lägenhet riktigt fin. Synd bara att det inte är som många som hälsar på =) Men det blir väl så när alla jobbar hela tiden.  Jaha, vad har jag mer att berätta:) Mitt hår börjar ialf äntligen växa ut lite mer,ska aldrig mer klippa mig. Är det så för er också att ni får en inpuls känsla och går och klipper av er håret? så är det för mig:s Gjorde det innan nyårsafton. Och då har jag ganska långt hår faktiskt. Hoppas det inte blir så slitet den här gången men tror nog inte det, har ju världens bästa märke till håret;) Nu ska jag iväg. Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0